Bedankt dat je er was!

4 januari 2015 12:15

Gisteren, 3 januari jl. was de dag van onze nieuwjaarsreceptie.

Gevierd in een week van uitersten waarin wij maar weer eens bevestigd kregen dat plezier en verdriet zo enorm dicht bij elkaar liggen.

Het was een nieuwjaarsreceptie zoals ik hem in geen jaren heb meegemaakt, vooral vanwege die uitersten. Als voorzitter a.i. mocht ik namens het bestuur een toespraak houden, een toespraak met......uitersten!

Bijna 250 leden, vrijwilligers, sponsoren, vrienden en vriendinnen van de vereniging waren aanwezig. Een dag later wil ik graag mijn dankwoord naar jullie uitspreken. Het getoonde respect, de stilte.....het was heel bijzonder....een kippenvel moment!

Ik heb veel handen mogen drukken, tranen gezien en, hoe dubbel ook, gelukkig ook veel plezierige momenten beleefd. Dat was de wens en zo is het bij velen gegaan.

Als één ding mij duidelijk is geworden, dan is dat v.v. Pernis een hechte vereniging is die er altijd voor je is, voor een lach, een traan, kortom: in voor- en tegenspoed, zoals een echte vereniging betaamt.

Bedankt!

Martien Snikkers