'Vergeten' kleding

30 december 2014 20:30

Het valt ons op dat na een training of een gespeelde wedstrijd veel kleding achterblijft. Gewoon vergeten (!!!) door zowel jeugd als senioren.

Degene die de kleding achterlaat zijn zowel leden van onze eigen vereniging als bezoekende clubs.

De kleding/schoenen wordt door de werkploeg op de kapstok gehangen alwaar het gedurende het seizoen geduldig wacht op zijn/haar eigenaar. De kapstok is echter bedoeld voor een ieder die onze vereniging bezoekt en zijn/haar jas even op wilt hangen.

Helaas zien wij dat veel kleding niet wordt opgehaald. Dit is en blijft voor ons onbegrijpelijk. Het gaat ook om vrij nieuwe kleding! Mist u dan niets in uw kast?

Gezamenlijk zullen we kijken naar een oplossing voor dit probleem. De belangrijkste schakel hierin bent u echter zelf. Wij zullen nagaan of het mogelijk om op vaste momenten de kleding te verzamelen en weg te brengen. Denk hierbij aan de kledingcontainers in Pernis of naar een stichting/organisatie die zich hiermee bezighoudt.

Schoenen en scheenbeschermers blijven wel binnen de vereniging. Deze worden hergeberuikt en/of in bruikleen gegeven.

Wordt zeker een keer vervolgd!