Oproep van Commissie Lichtjesavond Pernis

7 december 2014 18:00

Lichtjesavond Pernis is een jaarlijkse herdenkingsbijeenkomst voor iedereen die hun overledenen in een sfeervolle, ingetogen omgeving wil gedenken.

Alleen of met anderen in gedachten stilstaan bij overledenen ongeacht waar deze begraven of gecremeerd zijn.Een sfeervol uitgelichte route voert langs o.a. muziek, rituelen, beelden, verhalen en poëzie. Ook voor kinderen is deze avond geschikt.

De commissie is op zoek naar jeugdige vrijwilligers in de leeftijd van 15 - 20 jaar.
Onze vereniging beschikt over veel leden die binnen deze leeftijdsgroep valt.

Lichtjeavond 2015 zal worden gehouden op zaterdag 7 februari a.s. van 19:00 - 21:00 uur.

Meld je dan ook aan en lever je persoonlijke bijdrage voor deze bijzondere avond.
Jouw bijdrage wordt enorm gewaardeerd!

Klik HIER voor meer informatie en meld je aan.