Overlijden Leen Verheij + Rouwkaart

30 november 2014 15:30

Hedenmorgen ontvingen wij het bericht dat Leen Verheij op 29 november jl. in de leeftijd van 85 jaar is overleden.

Leen Verheij debuteerde op 17/18 jarige leeftijd in het eerste van D.O.T.O. Een van zijn eerste wedstrijden was de beslissingswedstrijd tussen D.O.T.O. en Monster welke werd gespeeld op het complex van Excelsior Maassluis. Hij speelde toen een geweldige wedstrijd.

Leen was een rustige keeper. Hij liet zich niet gek maken en deed vooral zijn ding. Ballen tegenhouden en dat deed hij als de beste. Was voor niets bang en dook op de bal.

Een leuke anecdote is nog dat Leen, toen hij lager ging voetballen, in de rust meedeelde dat hij even naar de kapper ging. Zijn ploeggenoten keken elkaar even aan maar 20 minuten later was Leen weer terug en verdedigde hij zijn doel. Als altijd!

Leen was na zijn actieve carriere nog veel langs de lijn te vinden. Als oud keeper volgde hij met extra aandacht de verrichtingen van schoonzoon Bram van Bergen (keeper van D.O.T.O. en Excelsior Pernis) en kleinzoon Jacco van der Tak die ook als keeper actief was tot aan het 1e van Excelsior Pernis aan toe.

En uiteraard was hij ook een trouwe supporter van Martin, William en Diana van der Tak. In weer en wind stond hij langs de lijn waar hij veel wedstrijden heeft bekeken.

Leen Verheij, echtgenoot van Diny, vader van Cora en Tineke, dat je mag rusten in vrede.

Wij wensen de familie alle kracht en sterkte toe in deze moeilijke tijd en dat de leegte die Leen achterlaat op termijn kan worden ingevuld met mooie en bijzondere herinneringen.

Bestuur v.v. Pernis

Klik HIER voor de rouwkaart

NB:

Donderdagavond is gelegenheid tot condoleren in de Hervormde kerk van 19.00 tot 20.00 uur

Dankdienst voor zijn leven: vrijdag 5 december in de Hervormde kerk 10.30 uur, aansluitend de begrafenis waarna gelegenheid is te condoleren in De Heuvel.