4e voetbalpoule nog onbesliste thriller

2 oktober 2011 11:30

De 4e voetbalpoule kan zo maar geregisseerd zijn door A . Hitchcock, want van de 39 ( record) zijn er nog 11 gokkers over gebleven, een ieder die 4 goed heeft aangekruist kan al uitkijken naar de volgende poule, en dat waren er een hoop.

Degene die 5 goed of meer hebben ingevuld worden even in de wacht gezet. Want door de gestaakte wedstrijd Spirit - Rozenburg kan de uiteindelijke uitslag nog niet worden gegeven.

Van de 11 mensen die over zijn hebben er 10 er 5 goed, en 1 persoon heeft er 6 goed, dus de gestaakte wedstrijd is van cruciaal belang.Hieronder het lijstje van potentiele winnaars is :

1) Jacco Wemelsfelder  6 goed  ( riekt niet naar de misdaad )

2) Leon Bal                   5

Jaco de Ligt              5

Jaco de Ligt              5

Ton Wilhelm            5

Leo t  Hart               5

Willem Keemink        5

Rob Bovenkerk          5

Martijn van Aalst       5

Rene Verhagen         5

Willem Baas              5

1 van de winnaars is dus al bekend, wie gaat hem vergezellen of gaat hij alleen aan de haal ?

To be continued !!!!!