Contributie nog niet betaald?

13 november 2014 21:15

Beste leden, er zijn een groot aantal leden die hun contributie nog niet hebben betaald of waarbij de automatische incasso is gestorneerd.

Binnenkort gaan wij brieven sturen met het verzoek deze achterstallige contributie zo spoedig mogelijk te betalen.

Zoals u kunt begrijpen kost ons dit veel tijd, geld en moeite die wij liever in andere activiteiten voor jullie vereniging steken.

Hierbij dus het dringende verzoek om ook zelf na te gaan of jullie contributie achterstanden hebben en deze over te maken naar ons rekeningnummer NL74 RABO 0353 2025 92 ten name van vv Pernis onder vermelding van uw naar en, indien bekend, factuurnummer.

Hiermee voorkomt u dat wij vervelende maatregelen moeten nemen door het innemen van uw spelerspas of het beeindigen van uw lidmaatschap.
Bij eventuele vragen kunnen jullie contact opnemen met Rob van Bodengraven of ondergetekende.

Ik reken op jullie medewerking!

Met vriendelijke groet,
Jan Pieter Koster