Nieuws van het scheidsrechtersfront

8 november 2014 11:30

Bij het zien van de foto denk je waarschijnlijk dat hier 4 officiele KNVB-scheidsrechters staan voor aanvang van een belangrijk duel. Niets is minder waar.....

Deze vier scheidsrechters (Kees van Kampen, Martin la Riviere, Leo Meijboom, Hans Euwema) zijn net als jij en ik mensen met voorliefde voor het voetbalspelletje.

Samen met nog een aantal vrijwiligers binnen de vereniging zorgen zij er voor dat de jeugd elke zaterdag hun wedtrijdjes kunnen spelen.
Niet alleen de spelers ook de scheidsrechters beleven vaak plezier aan een wedstrijd.

Omdat er nooit genoeg scheidsrechters (en vrijwilligers) kunnen zijn binnen een voetbalvereniging vragen we jou om er eens over na te denken of het iets voor jou is.

Op de foto staan de heren in een nieuw tenue welke door de vereniging is verschaft.
En wil je beginnen met fluiten dan kan je ook ondersteuning verwachten.

Interesse ? Meld je aan bij Hans Euwema of Leo Meijboom of mail naar [email protected]