Spaaractie PLUS Noordzij

15 oktober 2014 22:45

Vanaf deze week en de komende 3 weken, is er bij PLUS Noordzij, onze plaatselijke supermarkt een geweldige spaaractie gestart. Deze actie is speciaal gericht op onze voetbalvereniging.

Deze spaaractie kan ons als vereniging een bedrag opleveren van € 1.000,- aan shop tegoed dat wij kunnen besteden aan voetbalmaterialen.

Wij roepen dan ook jullie als leden, supporters en betrokken op om jullie kassabon, met daarop de aankoop van enkele actieproducten, in de daarvoor bestemde (rode) inlever box te deponeren. Deze actieproducten zijn duidelijk herkenbaar in het schap.
Het totaal bedrag is uiteindelijk hetgeen dat wij uitgekeerd krijgen met een maximum van de genoemde € 1.000,-.

Wij rekenen op je!

Mede namens PLUS Noordzij