Grote Clubactie

15 oktober 2014 19:00

Beste trainers, leiders, ouders, verzorgers en kinderen. Wij hebben jullie herhaaldelijk gewezen op het belang van de Grote culbactie. Voor onze vereniging, de jeugdafdeling en dat de opbrengst volledig aan de jeugd wordt besteed.

Het succes van de actie is volledig afhankelijk van jullie inspanningen, betrokkenheid en de wil om iets voor de club te betekenen.

De komende maanden staan er weer enkele activiteiten op het programma en wij willen deze activiteiten ook in de toekomst blijven organiseren.

Kom dan ook in actie en lever je verkoopboekje in bij Anja Holleman.
Wil je loten dan is ze te bereiken op 0639 86 98 63 of per mail [email protected]

Wij reken erop dat jullie de laatste loten verkopen en de grote clubactie tot een succes maken.

Activiteitencommissie
v.v. Pernis