Wijzigingen in samenstelling bestuur

1 oktober 2014 18:45

Het is bekend geworden dat, bij de eerstvolgende ledenvergadering, welke in november 2014 gehouden zal worden, een aantal bestuursleden het bestuur van v.v. Pernis zal gaan verlaten.

Jacco vd Kamp heeft, door wijziging in zijn dagelijkse  functie, de restrictie opgelegd gekregen dat er geen nevenfuncties vervuld mogen worden. Hierdoor is hij gedwongen om de  voorzittershamer  neer te leggen.

Na ongeveer 12 jaar actief geweest te zijn in het bestuur, eerst bij Excelsior Pernis en daarna bij v.v. Pernis, heeft Anne-Willem Rowaan besloten het bestuur te verlaten.  In het huidige bestuur bekleed Anne-Willem de functie van secretaris.

Door een wijziging van werklocatie zal Marcel Kommerkamp het dorp Pernis verlaten en daardoor ook terugtreden als bestuurslid Technische zaken. Op welke termijn dit zal zijn is nog niet helemaal duidelijk maar in ieder geval wel zo actueel dat er vanaf nu naar opvolging uitgekeken moet worden. Martien Snikkers, momenteel bestuurslid Algemene Zaken, heeft te kennen gegeven kandidaat te zijn voor de functie bestuurslid Technische Zaken. In dat geval ontstaat er een vacature voor bestuurslid Algemene Zaken.

Vrijwilligerscoördinator Hans Euwema heeft ook besloten zijn functie neer te leggen. Na een aantal jaren op zoek te zijn geweest naar vrijwilligers voor functies binnen de vereniging  is Hans tot de conclusie gekomen dat hij momenteel het enthousiasme mist om deze functie goed in te vullen.

Tot slot heeft Aldo Meertens aangegeven dat hij door drukkere werkzaamheden minder tijd heeft voor de commerciële activiteiten als bestuurslid bij v.v. Pernis.

Aldo heeft wel aangegeven actief te willen blijven in een te vormen commerciële commissie  maar niet meer als bestuurslid Commerciële Zaken het gezicht van deze commissie te kunnen zijn.

Jan-Pieter Koster (penningmeester), Nico de Man (Jeugzaken), Bastiaan Ketting (Terrein&Opstallen) en Martien Snikkers (Algemene Zaken) blijven zitting houden in het bestuur.

Het mag duidelijk zijn dat nu een beroep gedaan wordt op de kracht van onze vereniging en met name op de bereidheid van leden om mee te werken aan de toekomst van onze vereniging.

De uitdagingen die voor ons liggen, waaronder vrijwilligersbeleid, uitbreidingsplannen en uitvoeren technisch beleid vragen een voltallig bestuur en volwaardige commissies.

Leden die bereid zijn zich kandidaat te stellen voor een functie of nadere informatie wensen, kunnen zich via e-mail wenden tot de secretaris, Anne-Willem Rowaan  ([email protected]).

Binnenkort wordt op de website een korte beschrijving van de vacatures geplaatst teneinde een beter beeld van de werkzaamheden per functie te verkrijgen.

Bestuur v.v. Pernis