De Grote Clubactie van GROOT belang!

24 september 2014 11:15

Voor de activiteitencommissie staat nu al het belangrijkste project van het seizoen voor de deur; De Grote Clubactie. Een actie waarbij duidelijk is dat 80% van de opbrengst ten gunste komt aan de club. In dit geval de jeugdafdeling. Van de opbrengst worden enkele activiteiten georganiseerd zoals het Sinterklaasfeest, Midwinterbingo en de diverse teamuitjes.

Zonder de De Grote Clubactie kunnen we deze activiteiten niet organiseren. Het is dus voor onze vereniging van GROOT belang om zoveel mogelijk loten te verkopen zodat we met bovenstaande activiteiten door kunnen gaan.

Samen met de brief heeft uw zoon/dochter het inschrijfboekje ontvangen waarmee ze langs familie, vrienden, buren etc. kan gaan om loten te verkopen. Zij kunnen hierop inschrijven om één of meerdere loten te kopen. Vraag wel of ze de loten gelijk willen betalen. Dit bespoedigd namelijk de bezorging van de loten. (Let op: dit is anders dan wat er op het inschrijfboekje staat vermeld.)

Het inschrijfboekje en het geld kunnen jullie inleveren op woensdag 24 september, maandag 29 september of woensdag 1 oktober tussen 18:00 en 20:00 uur. Wij zitten met spanning op jullie te wachten in de commissiekamer. Vervolgens krijgen jullie de loten en het inschrijfboekje terug zodat jullie de loten bij deze bijzondere 'supporters' thuis kunnen bezorgen.

Verkoop jij dit jaar meer dan 117 loten? Met dit aantal werd Tylan de Graaf namelijk de winnaar van een voebaltenue. Wil jij ook een voetbaltenue van jou favoriete club uit de Eredivisie?

Voor diegene die de meeste loten verkoopt zijn er ook dit jaar weer mooie prijzen beschikbaar:

1e prijs : Een voetbaltenue (compleet) van een betaalde voetbalclub naar keuze
2e prijs : Een voetbalshirt van een betaalde voetbalclub naar keuze
3e prijs : Een voetbal

Verkoop je met je team de meeste loten dan hebben we vanzelfsprekend ook een aardigheidje klaar liggen.

We zouden het geweldig vinden als jullie minimaal 3 loten kunnen verkopen!

We rekenen op jullie inzet, hulp en medewerking om de club een mooie en fantastische opbrengst te kunnen geven. Op naar De Grote Clubactie.

Activiteitencommissie

VV Pernis