Opening keuken!

4 september 2014 12:00

Het is geen geheim dat we structureel problemen hebben met de bezetting voor de keuken en de Bar.

Hierdoor is de keuken alleen geopend op de wedstrijddag dat het eerste elftal thuis speelt. Op de zaterdagen dat de keuken gesloten is is er zeer beperkte verkoop van een broodje achter de bar.

Na onze laatste oproep, zie andere bericht op deze website, hebben wij enkele aanmeldingen ontvangen van leden/ouders die (wel) hun verantwoordelijk hebben genomen. Het aantal aanmeldingen is echter te beperkt om de bezetting goed georganiseerd te krijgen.

Lid zijn van een voetbalvereniging betekent meer dan alleen het spel binnen de lijnen. Ook buiten de lijnen kunnen wij je inzet uitstekend gebruiken. Sterker nog; het is keihard nodig!