Wedstrijdverslag vv Pernis 6 - Hekelingen 3 dd 24 September 2011

27 september 2011 19:45

Vandaag is het onze beurt om thuis aan te treden tegen Hekelingen 3.

Opstelling 1e helft:
================
Patrick , Johan , Marcel , Wim , Eric
Ed , Nico , Bram !!!!  en Gerard
Alex & Jan

Wissels: Bas , Jan willem & Ramon (geleend van vv Pernis 5)

Toen wij uit de kleedkamer kwamen zagen wij weer een veredeld A team staan van de vv Hekelingen

dus dan weten we gelijk weer waar we aan toe zijn.

Dit bleek nl direkt al in de 1e minuut want toen was de rechtsbuiten er al vandoor en Patrick kon hem in

eerste instantie nog tegenhouden maar de bal viel helaas weer voor zijn voeten en het was meteen raak (0-1)
Vlak hiervoor had Gerard nog een kansje gekregen maar die ging helaas net naast.
We kregen iets meer grip op de wedstrijd en creerden enkelen kansen via Bram , Jan en Alex maar die gingen er maar niet in.
En zoals de voetbalwet dan luidt , dan valt ie aan de andere kant en dus werd het 0-2.

Nog maar eens keer de rug gestrekt en weer volop de aanval wat resulteerde in een actie van Bram die onrechtmatig onderuit werd gehaald
en dus een strafschop. Die nam Bram zelf, en aangezien die veel heeft geleerd van andere strafschoppen, ging deze er onberispelijk in.(1-2)
Direkt hierna was het rust dus dat was een mooie opsteker voor de 2e helft.

In de kleedkamer effe een bakkie thee en dan 3 verse wissels voor het begin van de 2e helft t.w.:
Lex eruit voor de kersverse papa Ramon waardoor Bram weer voorin ging spelen met Jan en
Eric werd gewisseld voor Bas die op de backplaats ging spelen en ook een kersverse Opa tw Jan willem
er bij op het middenveld voor Ed.

Meteen maar weer direkt druk zetten naar voren om zodoende achterin fouten af te dwingen.
Echter resulteerde dat in een paar rasechte counters en de eerste was meteen raak (1-3)
Nog maar een keer proberen maar het ging steeds stroever en door matig uitverdedigen via Patrick belandde de bal plots
voor de voeten van de eenzame spits en het was weer raak (1-4).

Met nog maar 20 minuten te spelen gingen we nog een keer wisselen Nico voor Eric & Gerard voor Lex.
Dat bleek misschien wel een gouden truc van onze Coach want vanaf dat moment speelden we eigenlijk alleen nog met
7 man op de helft van de tegenstander en haden we achterin alleen nog maar Marcel & Willem & Bas.

De een na de andere kans ging mis van zowel Bram , Jan , Ramon en Alex, maar het wordt uiteindelijk toch 2-4
na een actie van Lex en nu nog een kwartiertje op de klok.
Het is nu werkelijk pompen of verzuipen en de tegenstander krijgt de bal amper weg en weet de bal alleen maar over de omheining
weg te werken wat uiteraard resulteert in extra tijd voor ons.

Na een goede loopactie van Jan en een prachtig strak schot in de verre hoek wordt het 2 minuten voor tijd zelfs 3-4 en aangezien
we nog wat extra tijd erbij kregen gingen we nu helemaal voor de, op dat moment,  verdiende gelijkmaker.

Alle ballen direkt naar voren in het zestien meter gebied en maar hopen dat ie goed valt.

En jawel , 4 minuten in blessuretijd valt de gelijkmaker alsnog via een sterke actie van Bram (doorgekopt met zijn haren door Ramon)
weet hij de bal in de korte hoek te schieten en laat de keeper kansloos (4-4)

Al met een verdiend punt maar het voetbal laat nog wel wat te wensen over en zullen dus op de training misschien nog iets scherper moeten worden.

Na de wedstrijd uiteraard de nodige versnaperingen (kratje van Opa Jan willem en tevens jarig geweest) en konden we weer lustig onze geijkte
opmerkingen plaatsen, want dat hebben we in ieder geval nog niet verleerd.

Volgende week weer thuis tegen Barendrecht 11 om 14.00 uur.

Groetjes
Nr. 12