E4 de vlaggendragers bij Feyenoord-Heerenveen (16 maart jl.)

23 maart 2014 11:30

Ons E4 team heeft op uitnodiging van Vrumona (fabrikant en leverancier van frisdranken) de wedstrijd Feyenoord-Heerenveen bezocht.

Het team mocht de vlaggen van Pepsi dragen en stonden opgesteld aan het einde van de spelerstunnel, daar waar de spelers de eerste stap zetten op het veld. Marcel Beker, leider/trainer van de E4 heeft er met de kinderen en ouders een hele leuke dag van gemaakt. Marcel stuurde ons het volgende bericht inclusief foto's.

Via deze weg wil ik iedereen bedanken die dit heeft geregeld.

Met name het jeugdbestuur en Hans Keemink. Zij hebben de kaartjes geregeld en hebben zoveel plezier bij de kinderen gerealiseerd.
Het is een leuke dag geweest en hebben de Feyenoord spelers van heel dichtbij kunnen zien. En het was een beleving om op het veld te staan in de kuip.
Een leuk verhaaltje van een van mijn spelertje is bv. Daryl Janmaat liep me voor de sokken maar dat is niet erg hoor!
En tot slot werden ze nog verrast door het krijgen van een Feyenoordtenue.

Al met al een geslaagde dag en een leuke herinnering voor de spelertjes met ook nog een leuke wedstrijd tegen Heerenveen met de uitslag 2 - 0
Namens de trainer/leider van e4 bedankt!!!!

foto 1

foto 2