UITNODIGING: v.v. Pernis werkt aan een veilig sportklimaat

18 maart 2014 22:45

Heeft u de nieuw borden op ons sportpark al gezien? Het belangrijkste bord houden wij nog even achter de hand want dat gaan we zaterdag 22 maart a.s. onthullen.

Beste leden, sponsoren en overige belangstellenden,

Als vereniging vinden we het belangrijk dat iedereen plezier beleeft aan het voetbal. Een veilig sportklimaat zorgt ervoor dat jeugd veilig kan opgroeien binnen de club en dat jongens en meisjes hun talenten kunnen ontwikkelen. Om dit te bereiken zullen volwassenen het goede voorbeeld moeten geven. Het is belangrijk dat we elkaar leren aanspreken en dat er een cultuur ontstaat waarin dat normaal is. Om die reden presenteren we op 22 maart a.s. de borden met gedragsregels van v.v. Pernis. Graag nodigen we u uit om bij dit officiële moment aanwezig te zijn.

09:30    Start programma
09:40    Welkomstwoord voorzitter + toelichting
09.50    Officiële onthulling door Jari Damen (aanvoerder A1) - Stijn de Boer (Mini F)
10.00    Gedragsregels in de praktijk (Wedstrijd v.v. Pernis D2 - Rhoon D5)
10.00    Gelegenheid om na te praten en korte presentatie door Marijn Klok   (KNVB)

We hopen u op 22 maart a.s. op ons complex te mogen begroeten!

Met vriendelijke groet,

Martien Snikkers
Namens het bestuur van v.v. Pernis