vv Pernis 2 - Barendrecht 6

10 maart 2014 11:15

Op deze mooie lentedag kwamen de mannen van Barendrecht 6 op bezoek.

Uit werd het een makkelijke 6-1 overwinning dus moest op zich geen probleem zijn. De waarschuwing van trainer Johan was wel dat we gelijk scherp moesten beginnen.

De volgende namen begonnen aan de aftrap.

1.Jeff
2.Voogt
3.Vink
4.Sven
5.Stefan
6.Melvin
7.Tiggelen
8.Arne
9.Max
10.Izak
11.Leo

Na de wekelijkse spelers check konden we beginnen.

Met verzorgd voetbal probeerden we Barendrecht onder druk te zetten.  Na klungelig bal verlies in de 3e minuut kon Jeff prima redden toen de spits alleen op hem af kwam en we ontsnapten aan een achterstand. Na wat kleine kansen zakte het niveau en ging het tempo omlaag. Barendrecht kreeg nog een kans maar de bal werd gelukkig van de lijn gehaald door.... Arne!!

Na een minuut of 25 kregen we een corner en die werd getrapt door Tiggel. Een prima corner die heerlijk binnen werd gekopt door onze Eijk.  Met een mooie snoekduik knikte hij de bal binnen.

Met deze stand gingen we rusten.

De 2e helft was 2 minuten oud toen Leo Max alleen op de keeper afstuurde en die moet je deze kansen niet geven. Max schoot beheerst met links de 0-2 binnen en dit was een prima begin van de 2e helft. We bleven voetballen en je on zien dat de 2-0 een opluchting was want het veldspel werd een stuk rustiger.

Het was Leo die de hoek in werd gestuurd en breed lag op de vrij staande Tiggel die na gegrabbel van de keeper de 0-3 kon maken. We zaten op rozen en de wedstrijd was gespeeld.

Als we wat scherper in de eindpass hadden geweest waren er zeker meer goals gevallen.  Na een goede aanval kon Leo de bal terug leggen op de mee opgekomen Izak die beheerst met binnenkant voet de bal in de verre hoek schoot.
Na die goal was het beste er wel af bij ons en kreeg Barendrecht nog 3 a 4 opgelegde kansen maar uitblinker Jeff stond zijn mannetje met een paar fantastische reddingen!!

Helaas kon Jeff 1 keer zijn ploeg niet redden en werd het nog 4-1.

De prima fluitende scheidsrechter vond het mooi geweest zonder blessure tijd en weer 3 punten rijker. Een leuk kado voor de jarige supporter Peter Vink.

Na de wedstrijd hoorden we dat Maense had gewonnen dus geen stunt van Leonidas.  Volgende week spelen we bij Spijkenisse om 15.15, geen ideale tijd maar we hopen dat alle supporters er weer bij zijn.

Mocht Maense verliezen bij SHO dan zijn we bij winst kampioen.Zo niet dan is 5 april thuis tegen Brielle de kampioens wedstrijd.

Iedereen weer bedankt voor de steun.

Leo