Overlijden Bep de Wolf

28 januari 2014 22:30

De afgelopen dagen bereikte ons het droevige nieuws dat Bep de Wolf op 73-jarige leeftijd is overleden.

In het seizoen 1984-1985 was Bep bestuurlid en vervulde hij de functie van 2e voorzitter. Daarnaast was Bep met zijn bedrijf, Gebr. De Wolf BV een trouwe sponsor van onze vereniging. Zijn naam prijkte trots op menig voetbaltenue. Bep genoot hiervan maar liep er niet mee te koop. Daar was hij de man niet naar. Hij was meer de man op de achtergrond die kon genieten. En genieten deed hij!

Hij was een trouwe supporter van beiden zonen, Ed en Martin en toen ook dochter Jolanda de voetbalschoenen aantrok was hij ook aan die zijlijn te vinden. Hij vond dat echt leuk!

Bep zijn kleinkinderen zijn nu actief bij onze vereniging. Milan, Fabiënne en Jasmien voetballen in de jeugd. In de tijd dat Bep zijn gezondheid het toeliet kwam hij ook regelmatig bij zijn kleinkinderen kijken. De laatste twee jaar werd hij hierin steeds meer beperkt. Zijn gezondheid liet hem in de steek. De laatste weken ging het snel. Sinds vorige week verbleef Bep in Woonzorgcentrum Siloam in Hoogvliet.

Bep, de harde werker en moedige 'strijder' is daar 25 januari jl. zachtjes heengegaan.

Bep de Wolf! Zorgzaam! Innig geliefd! Echtgenoot van Dien! Vader van Ed, Martin en Jolanda; je laat een enorme leegte achter. Wij wensen jullie, familie en vrienden heel veel strekte toe. Nu maar ook zeker in de periode hierna. Dat Bep mag rusten in vrede!

Bestuur en leden v.v. Pernis

Klik HIER voor de rouwkaart