Lidmaatschap:

Nieuwe leden kunnen zich aanmelden bij de wedstrijdsecretaris of via het webformulier.

Nieuwe leden kunnen alleen betalen per automatische incasso, waarbij het totale jaarbedrag in één keer aan het begin van het seizoen (in september) geincasseerd zal worden. Een afwijkende regeling kan aangevraagd worden bij het bestuur, maar zal alleen in bijzondere gevallen worden geaccepteerd.

Tarieven

Jaarcontributie
SPELENDE LEDEN
JO-7 - JO-8 - JO-9 € 110,00
JO-10 - JO-11 € 118,00
JO-12 - JO-13 € 125,00
JO-14 - JO-15 € 133,00
JO-16 - JO-17 € 140,00
JO-18 - JO-19 € 164,00
Senioren zaterdag € 220,00
Senioren vrijdag € 125,00

OVERIGE LEDEN
Rustende leden € 69,00
Leiders / trainers (geen stemrecht) € 23,00
Donateurs (geen stemrecht) € 30,00

Let op: De hierboven genoemde bedragen zijn inclusief bedragen die wij afstaan aan de KNVB.

Nieuwe leden kunnen alleen per jaar betalen, betaling per halfjaar of per kwartaal na goedkeuring bestuur.
Maandbetaling kan alleen voor leden die momenteel nog per maand betalen.
Spelende leden hebben een afdracht naar de KNVB, dit zit in bovengenoemd contributiebedrag verwerkt.
Voor de overige leden wordt geen afdracht naar de KNVB gedaan, behalve voor rustende leden die op het veld actief zijn als leider/trainerVoor leiders/trainers wordt alleen contributie gevraagd indien de betreffende leider/trainer geen actief spelend lid is, dit ivm verzekering/afdracht KNVB.
Donateurs en Leiders/trainers hebben geen stemrecht alle overige leden wel.

Wanbetaling:

• Na 30 dagen wordt de eerste herinnering verstuurd
  • Na 45 dagen volgt de tweede herinnering.
  • Na 60 dagen wordt door het bestuur een sommatie verstuurd met een toeslag van € 25,00 voor aanmaningskosten. Als deze niet wordt betaald volgt automatisch een speelverbod en wordt de spelerspas ingenomen. De vordering wordt uitbesteed aaneen incassobureau. De hoge gerechtelijke kosten en rente komen voor rekening van de wanbetaler.

Boetes

Boetes van de KNVB voor gele - en rode kaarten worden doorberekend aan de leden middels een extra factuur. Na 30 dagen wordt door het bestuur actie ondernomen eventueel via trainers Leiders en zal bij niet betalen automatisch een speelverbod volgen en de spelerspas worden ingenomen.

Het Lidmaatschap

Het lidmaatschap loop t van 1 juli tot en met 30 juni daaropvolgend (seizoen). Indien men na 31 december lid wordt is voor dat betreffende seizoen een haf jaar contributie verschuldigd, voor 31 december wordt een heel seizoen contributie in rekening gebracht.

Het lidmaatschap wordt minimaal voor 1 geheel seizoen aangegaan. Bij tussentijds opzeggen en/of blessures wordt geen restitutie op de contributie voor dat seizoen verleend.

Opzeggen lidmaatschap

Het opzeggen van uw lidmaatschap dient u schriftelijk bij de ledenadministratie in te dienen, het adres is:

v.v. Pernis
t.a.v. Ledenadministratie
Deijffelbroekseweg 30,
3195 GM Pernis RT

Uw opzeggingsbrief kan ook per e-mail ingediend worden. Het emailadres is: [email protected]

Het lidmaatschap dient u te allen tijde op te zeggen voor 31 mei. Zonder schriftelijke/mail opzegging, bent u gehouden de volledige contributie te voldoen.

Mondelinge meldingen zijn niet geldig.

Natuurlijk spreekt het voor zich dat wanneer gegevens veranderen, dat deze doorgegeven worden aan de ledenadministratie schriftelijk of per mail.

Vermeld altijd: naam I adres I woonplaats I geboortedatum

Hierna svp vermelden welke gegevens er gewijzigd moeten worden zoals b.v. adreswijziging wijziging lidmaatschap I bankrekeningnummer etc.

Wanneer de gegevens niet up to date zijn , kan dit tot vervelende consequenties leiden, zo weet iedereen dat je opgezegd hebt behalve de ledenadministratie , een gevolg hiervan kan het ontvangen van een rekening of automatische afschrijving van contributie zijn. Wanneer iedereen zicht houdt aan bovenstaande spelregels zal er een hoop irritatie en tijdverspilling voorkomen kunnen worden.

Niet genoeg geld? Toch sporten?

Wilt uw zoon of dochter sporten?

Het Jeugdsportfonds Rotterdam betaalt het lidmaatschap van de sportvereniging als ouders dit niet kunnen.

Wat vergoedt het Jeugdsportfonds?
Het Jeugdsportfonds vergoedt voor kinderen één keer per jaar het lidmaatschap van de sportvereniging. Sportkleding en andere sportspullen worden niet door het Jeugdsportfonds Rotterdam vergoed.

Hoe vraagt u het Jeugdsportfonds aan?
Geef bij de gymleerkracht op school, bij schoolmaatschappelijk werk of bij Meedoen in Rotterdam (intermediair) aan dat u uw kind wilt laten sporten via het Jeugdsportfonds. Als u uw legitimatiebewijs en inkomensgegevens laat zien, kan de intermediair een aanvraag voor u doen.
Ouders kunnen zelf geen aanvraag doen.

Neem binnen onze vereniging contact op met jeugdvoorzitter als u vragen heeft over het Jeugdsportfonds.
Hij/zij kan u vertellen hoe het Jeugdsportfonds werkt maar kan geen aanvraag voor u doen. Op de school van uw kind kunt u vragen wie deze aanvraag voor u kan indienen.

Bedankt namens het bestuur van v.v. Pernis