JO12 Kampioen!

3195GM
PERNIS ROTTERDAM
tel. 010-4166701

Zaterdag 21 mei 2022, niet alleen is het de laatste wedstrijd van het seizoen voor de JO12-1, maar nog spannender……DE kampioenswedstrijd. En ook nog eens tegen de nummer 2. Pernis heeft 19 punten en de tegenstander WFB 18 punten.
Het team heeft aan een gelijkspel genoeg, maar ze gaan uiteraard voor de winst!

De een is wat meer gespannen dan de ander ( de ouders waarschijnlijk nog wel het meest  ), maar ze hebben er allemaal heel veel zin in.
WFB is een goede tegenstander…de wedstrijd is best spannend.
Pernis gaat de rust in met een 5-3 voorsprong, maar heeft zeker nog niet gewonnen.

Na rust komt WFB terug tot 6-5, maar dan scoort Pernis nog 2 keer tegen het einde van de wedstrijd en volgt het laatste fluitsignaal.
YES! Een mooie eindstand: 8-5. Een verdiende overwinning! VV Pernis JO12-1 is kampioen! En dat moet gevierd worden.

Doelpunten makers: Cristian (1x, penalty), Dzjengiz (4x), Ian (1x), Jayvi (2x)

Picture2njcx.jpgPicture3fgjdf.jpg

Cristian, Damian, Dzjengiz, Ian, Jayvi, Kyan, Nika, Phileine, Quinten, Romy, Stefano en Timo…De kampioenen van de JO12-1 seizoen 2021/2022!

Onder leiding van trainer Lino en met hulp van John, Ivan, Robbie en Rob en alle supporters aan de zijlijn is een mooi seizoen afgesloten.