Verslag AGE-GGK 1 - VV Pernis 1

3045PE
ROTTERDAM
tel. 010-4658970

Na de gestaakte thuiswedstrijd na 25 minuten van vorige week tegen PPSC i.v.m. een ernstige blessure van Jerry Lopes, vandaag naar AGE uit.

De afgelopen weken hebben we noodgedwongen diverse doordeweekse wedstrijden gespeeld waarbij het opvalt dat op de een of andere wijze wij dan wel in staat zijn om veel meer energie en strijd in de wedstrijden te stoppen dan op de zaterdag.

Goed is wel om te zien is dat vandaag na een langdurige blessure Mikey weer aangesloten is bij de wedstrijdselectie en we voor het eerst in weken weer redelijk compleet zijn, maar ook vandaag en de komende weken zullen we door vakanties etc. toch weer diverse spelers gaan missen.

Ook vandaag moeten we helaas constateren dat we veel te slap en zonder beleving en met veel minder energie de wedstrijd aanpakken en daardoor ook vandaag de gehele wedstrijd achter de feiten aanlopen

Zoals hierboven aangegeven starten we ongelofelijk slap en als we dan ook praktisch alle duels verliezen en daarnaast heel onnauwkeurig zijn in balbezit dan spreekt het voor zich dat een veel feller AGE in de 1e helft meer dan verdiend op 1-0 en 2-0 komt binnen 25 minuten.

En is het aan Marvin te danken dat de achterstand niet groter is door bij diverse 1 op 1 situaties goed te redden en het bij rust dus “slechts” 2-0 staat.

Na 25 minuten moet Ryan noodgedwongen al gewisseld worden Joey. En na rust volgen Mikey / Collin, Wessel en Niels voor Givano / Vincent / Makavelli en Milan.

De 2e helft is wat minder slecht van onze kant maar kansen kunnen we niet creëren en AGE laat ons in leven om diverse kansen / mogelijkheden niet te benutten. Het spel speelt zich vnl. af op het middenveld en er zijn dus ook in de 2e helft voor Pernis praktisch geen dreigende momenten voor de goal van AGE.

En mannen het naar elkaar gaan wijzen heeft geen enkele zin en bovendien delen we praktisch allemaal in de malaise . We kunnen ook slechts punten gaan pakken als we er als team staan de komende zeer belangrijke weken.

Al met al een zeer teleurstellende middag met een verdiende winnaar AGE;
eindstand 2-0.

A.s. dinsdagavond is 500 meter verder dan AGE het complex van  VOB de volgende tegenstander en omdat het nu weer een dinsdagavond betreft wie weet een goede start voor de rest van het seizoen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Start Opstelling: Marvin Nootenboom; Ryan Speksnijder ; Brett den Uijl ; Vincent vd Horst  Sem Solbrig ; Milan Goudzwaard ;  Devin van Mastrigt ; Makavelli Rodriguez ;Zidane Lo-Kioeng Shioe; Givano Soukotta; Bradley Herkenraad

Wissels: Joey vd Zouwen; Wessel Eldering; Collin Holkamp; Mikey Witte; Niels vd Horst; Iskander Ketting; Mitchell Speksnijder