Verslag Excelsior 20 1 - VV Pernis 1

3121KK
SCHIEDAM
tel. 010-4706338

Opstelling: Marvin Iglesias; Brett den Uijl; Nick de Bruin; Milan Goudzwaard; Vincent van der Horst; Sem Solbrig; Makavellie Rodriguez; ; Devin van Mastrigt; Marvin Nootenboom; Wessel Eldering; Damian de Jong

Wissels: Zidane Lo Kioeng Shioe; Collin Holkamp; Riskel Lo Kioeng Shioe en Iskander Ketting

Lekker weer, verrassende opstelling en beginnen met 0-0.
Helaas al een langere tijd zonder de aanwezigheid van een van de trouwe mensen die altijd aanwezig zijn, Adri Bergwerff die dit weekend thuis mag/kan verblijven tussen de behandelingen door. Sterkte aan Adrie en zijn familie en succes bij je behandelingen die nog volgen.

Dan de wedstrijd. Met een verrassende spits bij Pernis in de vorm van Marvin Nootenboom beginnen zij de wedstrijd bij Excelsior ‘20 in Schiedam.

Voor Pernis is het eerste half uur vooral verdedigen, hetgeen ondanks een paar grote mogelijkheden voor Excelsior aardig lukt. Excelsior maakt nog wel een doelpunt maar assistent Roel van der Horst is scherp en vlagt voor buitenspel.

Helaas voor Pernis gaat het hierna snel. In minuut 26 valt de 1-0 en al vier minuten later uit een strafschop de 2-0.

Pernis is aanvallend te onrustig en bij de schaarse momenten voor het doel van Excelsior te onrustig.

De tweede helft aangevangen met twee wissels. Toch veranderd er weinig tot niets in het spelbeeld. Gevolg is dan ook dat Excelsior op 3-0 komt na zo’n zeventig minuten.

Met nog een kwartier te gaan valt de 4-0.

Ondanks de paar kleine kansen komt Pernis niet tot scoren en eindigen we met 4-0

Wissels:
Zidane Lo Kioeng Shioe voor Wessel Eldering
Riskel Lo Kioeng Shioe voor Damian de Jong
Collin Holkamp voor Marvin Nootenboom
Iskander Ketting voor Devin van Mastrigt

Dinsdag 22 maart om 20.00 uur volgt de volgende uitdaging uit tegen Blijdorp en vervolgens op zaterdag 26 maart om 14.30 uur thuis tegen Maense.