Verslag VV Pernis 1 - VOB 1

3195GM
PERNIS ROTTERDAM
tel. 010-2361861

Vandaag de eerste 9 punten thuiswedstrijd van het seizoen met als tegenstander VOB.

Vandaag met de wedstrijdbal gesponsord door Apotheek Pernis

Verder vandaag:

• Grijs triest weer
• Ongezellig leeg sportpark
• Een veld veranderd in een zandhoop door wat overijverige gemeente
• Een team wat zich niet bewust leek van de belangen van deze wedstrijd

En een wedstrijd die zich van onze kant volledig aansloot bij deze omstandigheden.

Elk jaar speelt een team wel eens zo’n draak van een wedstrijd en was het misschien maar goed dat hier geen publiek bij aanwezig mocht zijn. Maar natuurlijk mag je slecht spelen en natuurlijk heb je wel eens je dag niet maar blijf dan als team dat doen wat moet en blijf knokken om een resultaat te halen en ga vooral niet wijzen naar elkaar ( binnen en buiten het veld ).

Dus het verslag kan vandaag heel kort zijn en ik kan er niet veel meer van maken

Zeer slecht van Pernisser kant op alle vlakken, met als resultaat een zeer duidelijke en ondubbelzinnige nederlaag. Rust 0-0 eindstand 0-3.

Mannen we zullen de rug nu moeten rechten met zijn allen en natuurlijk gaan we dat doen, vooral niet naar elkaar gaan wijzen zeker niet uit elkaar gaan vallen als team maar vooral zelf in de spiegel kijken ,want het was wel zeer donker vandaag maar er waren helaas ook maar weinig lichtpuntjes te zien.

Maar ook dat is voetbal he ,  gelukkig is er dan de week erna alweer de mogelijkheid om te laten zien dat deze zaterdag een incident was.

Nu maar gewoon laten zien te beginnen met een 100% opkomst op de training van a.s. dinsdag dat we dit als team volgende week zaterdag uit bij “Rotterdam United” dan ook als een team willen gaan rechtzetten.

Volgende week  vv Pernis op bezoek bij Rotterdam United.

Knipsel.PNG
Op de foto: Iskander Ketting met de wedstrijdbal