Verslag VV Pernis 1 - Rotterdam United 1

3195GM
PERNIS ROTTERDAM
tel. 010-2361861

Opstelling: Mitchell Speksnijder; Melvin van Eijk; Brett den Uijl ; Nick de Bruin; Bradley Herkenraad; Vincent van der Horst; ; Devin van Mastrigt ; Makavelli Rodrigues : Milan Goudzwaard; Mike Gijzen; Zidane Lo Kioeng Shioe

Wissels: Collin Holkamp ; Wessel Eldering ; Erik Hout ; Niels van der Horst ; Nico Waltmans; Bradley Nederpel en Giovanni Soukotta

Met vandaag erbij nog vier mogelijkheden om de broodnodige punten bij elkaar te sprokkelen. Willen we in de. vierde klasse blijven, hetgeen een geweldige prestatie zou zijn, moeten we vandaag de punten in Pernis houden.

Vandaag is de balsponsor Gebr. de Jongh transport, waarvoor onze dank.

Zoals bij Pernis gebruikelijk is de opstelling weer anders dan voorgaande wedstrijden.
Helaas vandaag ook mede doordat er niet de wil was om de opdracht van de trainer uit te voeren. In de positie waarin wij ons bevinden is het des te belangrijker dat we samen optrekken in het belang van de club en onze ego’s opzij te zetten.

Al in de eerste minuut een mega kans voor Pernis alleen voor de keeper maar helaas weet Makavelli deze 100% mogelijkheid niet te verzilveren . In het vervolg weinig aanvallende activiteiten van Pernis tot aan de 26e minuut waar bij een vrije schietkans de overtuiging ontbreekt.

In de tussenliggende periode is het voornamelijk Rotterdam United dat de aanval zoekt zonder echt gevaarlijk te worden.

We gaan met een brilstand rusten.

Ongewijzigd beginnen we de tweede helft en door onzuiver aanspelen wordt een kansrijke aanval afgebroken. Vervolgens is het de scheidsrechter die een veelbelovende aanval afbreekt.

Milan wordt gewisseld voor Erik Hout en Brett voor Bradley Nederpel. En ook Mike moet geblesseerd van het veld en hiervoor komt Collin.

De beste kans voor Pernis is voor Zidane die door de keeper goed verwerkt wordt.

Naarmate het einde van de wedstrijd nadert wordt het spel er niet beter op en worden verkeerde keuzes gemaakt. Aanvallend is het Zidane die met nog een schot komt dat net over het doel gaat.

We eindigen zoals we begonnen zijn, 0-0

Zaterdag uit naar S.V.V. , aanvangstijd 14.00 uur