VV Pernis

Verslag bestuursvergadering d.d. 04-04-2022

15 april 16:00  Bijgaand het verslag van de bestuursvergadering, gehouden op 4 april j.l.meer »

Gloednieuw scorebord dankzij Club van 100

13 april 16:00  Vrijdagavond kwam de Club van 100 bijeen op voetbalvereniging Pernis om te beslissen waar ze hun geld aan gaan uitgeven. meer »

Wedstrijdverslag Pernis 1 - NBSVV 1

12 april 18:45  De mannen van ons eerste elftal zijn zaterdagmiddag weer in actie gekomen. Op 5 april wachtte na een paar moeizame weken de thuiswedstrijd tegen NBSVV 1. meer »

Veteranen VV Pernis kampioen 2023/2024

8 april 20:00  Afgelopen zaterdag zijn de Veteranen van VV Pernis kampioen geworden.meer »

Parkeerproblematiek - Rotterdam Sportsupport

30 maart 15:45  Op steeds meer plekken binnen de ring van Rotterdam moeten bewoners en bezoekers betalen om hun auto te parkeren. Dit heeft ook gevolgen voor sportverenigingen. In dit dossier blijf je op de hoogste van de laatste ontwikkelingen.meer »

Armband gevonden

28 maart 11:15  Van wie is deze armband? meer »

Paasplezier op vv Pernis

28 maart 11:00  De Paasdagen staan voor de deur en daarmee is ook de lente eindelijk begonnen. Goede reden om onze jongste leden te verrassen. meer »

Ga naar archief