Finale VV Pernis 1 om promotie naar de 4e klasse

Zaterdag 3 juni om 14:30 uur
1 e Finale wedstrijd vv Pernis 1 om promotie naar de 4 e klasse

Zaterdag 3 juni speelt vv Pernis 1 de 1e Finale wedstrijd om promotie tegen BZC / Zuiderpark 1.

Het betreft direct een knock-out wedstrijd waar de verliezer afhaakt en de winnaar nog 1 finale rest waarvan de winnaar promoveert  naar de 4e klasse of niet degradeert naar de 5e klasse.

Zaterdag 3 juni spelen we dus om 14:30 uur op het terrein van BZC / Zuiderpark , Sportpark de Vaan , Oldegaarde 21 3084 AA Rotterdam.

We verwachten natuurlijk een groot contingent aan Pernisser supporters zodat de  “Uit wedstrijd “ toch als een echte “Thuis wedstrijd “ zal aanvoelen.

Dus komt allen om onze jongens aan te moedigen !!!!!