Bestuursmededeling: energiekosten

11 november 2022 12:45

Aan alle leden en ouders van onze jeugdleden

Wij hebben enige tijd geleden een verzoek gedaan aan iedereen in de diverse app’s om te trachten met ons allen om het energieverbruik op de club tot een minimum te beperken.
In tegenstelling tot veel andere verenigingen hebben wij tot op heden besloten om geen beperkende maatregelen op te leggen v.w.b. het douchegebruik.

Wij willen dat ook zolang het echt en financieel mogelijk is ook niet invoeren maar kunnen dat alleen met jullie hulp en medewerking.
Want zoals inmiddels algemeen bekend is zijn de energiekosten voor ieder huishouden flink gestegen en dit geldt in ernstiger mate voor ons cluppie.
De gasrekeningen voor de maanden september en oktober zijn aanzienlijk hoger dan de vergelijkbare maanden in 2021 wat een zorgelijke ontwikkeling is.

We doen er natuurlijk als bestuur alles aan om bijvoorbeeld als wij ervoor in aanmerking komen gebruik te maken van de overheidsregelingen maar hebben vooral nog steeds jullie allemaal nodig om een steentje bij te dragen de komende tijd door bijv:

Iets korter te douchen dan normaal en vooral niet met je maat( jes ) onder de douche de week door te nemen.
Wij zeggen  dit ook uit eigen ervaring omdat wij ons zelf daar vroeger ook zeker schuldig aan maakten.

Laten we hier ook met zijn allen op letten en elkaar er ook op attent maken dat na de trainingen de lichten direct worden uitgedaan.

Maar laten we met zijn allen elkaar erop aanspreken zodat we niet onnodig de club en dus uiteindelijk ons zelf op nog hogere onnodige kosten jagen ….. en uiteindelijk toch genoodzaakt zijn om beperkende maatregelen etc.. in te voeren.

Maar door met zijn allen een beetje mee te werken gaan we dat natuurlijk voorkomen.

Alvast bedankt namens het bestuur