Rabobank Clubsupport 2022

13 september 2022 9:30

Hallo Pernisssers,

Wij , SV Turnlust - Stichting Oudheidkamer Pernis – Ouderencommissie Pernis ( Rehoboth ) doen dit jaar mee aan de Rabobank actie ( RABO Clubsupport 2022 ) afdeling Rotterdam.

De actie houdt in , dat als u een Rabobank rekening heeft dus lid bent van de Rabobank , kunt u vanaf maandag 5 september tot en met dinsdag 27 september stemmen online op de 3 deelnemers uit Pernis .

U mag 3 stemmen uitbrengen per stemronde ( 1x per rekening ) het zou leuk zijn om de 3 Pernisse deelnemers te steunen door middel van uw stem uit te brengen.

We hopen op uw stem en laat uw stem niet verloren gaan!

Geef het door aan uw leden , buren, kennissen , kinderen , kleinkinderen en achterkleinkinderen zodat wij zoveel mogelijk stemmen voor de 3 verenigingen in Pernis binnenhalen!

Wij danken u alvast voor uw stem,

Diana Spruyt  ( SV Turnlust  )  -   Anne Sekeris (Oudheidkamer Pernis ) – Jan van Kampen  ( Ouderencommissie Pernis )