Bestuurs info m.b.t. de status van veld 1 en 3

21 augustus 2022 14:15

We zullen er allemaal rekening mee moeten houden dat gezien de staat van veld 3 dat in
ieder geval de komende 2 weken tot aanvang bekerwedstrijden op zaterdag 3-9 er geen
gebruik gemaakt mag worden van veld 3 voor trainingen en er dus alleen veld 2 KG
beschikbaar is.

We moeten straks vanaf de start van de wedstrijden op zaterdag 3/9 wel over een zo goed mogelijk veld 3 kunnen beschikken omdat veld 1 in ieder geval niet beschikbaar zal zijn de eerste weken v.h. seizoen i.v.m. het gepleegde noodzakelijk groot onderhoud aan dit veld gedurende de zomerstop en wat altijd meer tijd nodig heeft om daarna weer bespeelbaar te zijn.

Zoals het er nu naar uitziet zullen de eerste weken vanaf zaterdag 3-9-2022 alle wedstrijden op 2 velden plaats moeten vinden en is het dus noodzaak en in ons aller belang dat Veld 3 er op dat moment zo goed als mogelijk bij ligt.
Voor de jeugdtrainingen maakt het niet uit omdat die vanaf woensdag 24-8-2022 allemaal op het 2e veld KG kunnen plaatsvinden.
V.w.b. de seniorentak, daar wordt intensief contact mee onderhouden hoe we de trainingen in de komende 2 weken het meest optimaal in kunnen delen op het 2e veld KG.

Natuurlijk ontkomen we er niet aan dat er voor diverse teams minder ruimte en of tijdsaanpassingen nodig zijn, maar we vragen graag een ieders begrip voor deze bijzondere situatie mede veroorzaakt natuurlijk door de extreme weersomstandigheden.
We hopen dat de situatie weer dusdanig is dat vanaf maandag 5-9-2022 weer door iedereen getraind kan worden conform de vastgestelde schema’s.

Ook hopen we dat in de loop /eind september Veld 1 ook opgeleverd wordt door de Gemeente om te kunnen bespelen en we dan weer de ruimte hebben om ook weer binnen en op de gebruikelijke tijden te kunnen spelen.
We houden jullie allemaal op de hoogte indien er nieuws omtrent de velden is.

Bestuur vv Pernis