Toenemend vandalisme: hekken worden gesloten

18 december 2021 14:45

Beste Leden en andere betrokkenen,

Tot onze grote spijt heeft er gisteravond een ernstige mishandeling van een vrijwilliger plaatsgevonden op het terrein van VV Pernis.

De aanleiding was het aanspreken van jongeren die overlast veroorzaakten. Dit betreurt ons ten zeerste.

De afgelopen weken is er sprake van toenemende vandalisme op het terrein waardoor wij oplettender zijn en de nodige maatregelen aan het treffen zijn. Door de ernst van de situatie zijn wij nu noodgedwongen om per direct de hekken te sluiten wanneer er geen activiteiten op het terrein zijn.

Mocht u vandalisme of overlast merken belt u alstublieft de politie. Of bent u getuige geweest van het bovengenoemde geweldsincident, zoek dan ook contact met de politie.

Zij nemen deze zaak hoog op en hopen de daders snel te kunnen vinden.

Bestuur VV Pernis