Nieuw “De club van 100 van VV Pernis”

26 november 2021 9:15

In de afgelopen periode is er veel onzekerheid geweest door COVID-19. Zo wisten we niet of er getraind mocht worden, of we gasten mochten ontvangen en zelfs niet of we open mochten blijven.

Toch hebben de vrijwilligers van VV Pernis hard doorgewerkt met als doel het sportcomplex te verbeteren en zo toekomstbestendig te maken.
Er zijn nieuwe opslagcontainers geplaatst, een overdekte Pannakooi en een Beachcourt gerealiseerd i.o.m. de gemeente en volledig gesubsidieerd door diverse instanties, meters verfwerk is verricht, nieuwe banken geplaatst en niet te vergeten heel veel oude kapotte materialen afgevoerd.

Om ervoor te zorgen dat de bezoekers in de wintermaanden ook buiten droog kunnen zitten is er inmiddels een fraaie overkapping bij het terras aan de voorzijde geplaatst.
En wordt er een tassenrek geplaatst voor een extra voetbalbeleving als men onze vereniging bezoekt.
Nu de maatregelen versoepelen en meer mogelijkheden ontstaan zijn wij voor de vereniging op zoek naar ‘de club van 100’.
Ons idee is dat deze 100 (of meer) mensen  jaarlijks € 50,00 (of meer) inleggen en dat dit ten goede komt van de VV Pernis.
Ieder jaar komt de club van 100 tijdens een gezellige avond samen om te stemmen waar het opgehaalde bedrag aan besteed gaat worden.
Het stemmen gebeurt onder leiding van de voorzitter van de club van 100, Jacco Wemelsfelder.
De club van 100 wordt vanuit het bestuur vertegenwoordigd door de penningmeester, Robbert Olierook.
De namen van de deelnemers van de club van 100 worden vermeld op een bord in de nieuwe bestuurskamer.
Door een club van 100 op te richten willen wij de vereniging de financiële ruimte bieden om nog meer wensen te kunnen realiseren.

Op dit moment zal de club van 100 de donatie doen aan het terras voor het nog verder verfraaien en bekijken hoe we nog meer en beter gebruik hiervan kunnen maken

Picture1.jpg       Picture2.jpg

Wil jij een van de 100 worden? Meld je dan nu aan bij Jacco Wemelsfelder, Jacco is bereikbaar onder onderstaand mailadres: [email protected]

Daarnaast is Jacco natuurlijk iedere zaterdag aanspreekbaar voor uitleg en toelichting in de kantine.