Sportpluspredicaat uitgereikt aan VV Pernis

19 juli 2021 14:30

Rotterdamse sportverenigingen kunnen tweemaal per jaar opgaan voor het Sportpluspredicaat.

Een onafhankelijke commissie, met leden uit het bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties, toetst of de vereniging hiervoor in aanmerking komt. Hierbij wordt gekeken naar onder meer vitaliteit, maatschappelijk ondernemerschap, oog voor duurzaamheid en toekomstbestendigheid en of de vereniging een veilig sportklimaat heeft. Afhankelijk van de score ontvangen de verenigingen een predicaat voor één, twee of vier jaar.

Klik hier voor meer informatie

unnamed.jpg