€ 1065 voor de clubkas dankzij 'Rondje voor je club' actie

12 januari 2021 18:45

VV Pernis heeft 1065 euro ontvangen uit de pot van Rondje Voor Je Club, een initiatief van NOC*NSF.

De gevolgen van de coronamaatregelen treffen veel sportclubs.
NOC*NSF kwam daarom met de site rondjevoorjeclub.nl op de proppen om het gemis enigszins goed te maken.

Veel leden en vrienden van onze vereniging hebben dit initiatief gesteund en een rondje gegeven aan VV Pernis.

In totaal werden 699 clubs gesteund. Supporters gaven 16.261,25 rondjes; goed voor een totale opbrengst van 325.225 euro. VV Pernis ontving 53,25 rondjes van 46 donateurs, goed voor 1065 euro.

Het bestuur wil alle gulle gevers ontzettend bedanken voor de vele virtuele rondjes voor de club!

Knipsel.PNG