Bedankt!!! Leden en Sponsoren

17 december 2020 15:30

Aan alle leden en sponsors van VV Pernis,

VV Pernis is, net zoals zoveel andere verenigingen, zwaar getroffen door het coronavirus met alle daaruit voortvloeiende consequenties die natuurlijk ook een grote invloed hebben op het functioneren van onze Club. Zowel in de sociale sfeer alsmede ook in het financiële gedeelte waarvoor we onze, gelukkig aanwezige, reserves zullen moeten gaan aanspreken.

We doen er als bestuur alles aan om toch zo goed als mogelijk deze periode door te komen en alle opties te benutten die vanuit de Rijksoverheid en andere partijen ter beschikking gesteld worden en ook steeds goed in te springen op de zaken die we zelf in de hand hebben zoals bijv : kantine inkoop , energie verbruik etc….

Daarnaast, en dat is misschien nog wel belangrijker, kunnen wij niet zonder het meedenken van onze leden en sponsoren om deze periode door te komen.

Het doet ons dan ook zeer veel deugd om te zien dat wij geen opzeggingen hebben van onze leden en dat ook van onze sponsoren er niemand zich heeft teruggetrokken, ondanks dat het voor bijna iedereen in financieel opzicht een onzekere tijd is.
Sterker nog er is ook een grote groep die de club, naast het lidmaatschap en sponsoring, de afgelopen tijd en hopelijk ook de komende tijd gul gegeven heeft aan :

“ Rondje voor de Club ”
“ Grote club actie “
“ Tapasplank actie “

We kunnen dan ook niet anders dan jullie via deze weg hiervoor allemaal hartelijk danken en kunnen concluderen dat ons cluppie “SPRINGLEVEND” is en klaar voor de “ na Corona periode”.

We hopen elkaar natuurlijk allemaal z.s.m. weer in een normale setting te kunnen ontmoeten en kijken daar met zijn allen reikhalzend naar uit.

Voor nu wil het bestuur hierbij iedereen toch voor zover mogelijk prettige feestdagen en een hopelijk coronavrij of beheersbaar 2021 toewensen en blijf gezond en let een beetje op elkaar.

Nogmaals allemaal bedankt ,

Bestuur VV Pernis