Afscheid Voorzitter

17 december 2020 15:30

Nooit gedacht dat ik zoveel plezier zou beleven aan een sprong in het diepe. Want zo voelde mijn komst aan de bestuurstafel. Dat ik daar bijna zes(?) jaar heb mogen zitten heb ik nooit voor mogelijk gehouden.

Het is vooraf ook niet te bevatten wat er werkelijk allemaal op je pad komt.
En dat zijn heus niet alleen positieve momenten, maar alles bij elkaar opgeteld is het een hele mooie ervaring geweest.
Heb ik in deze altijd goed gehandeld?
Ongetwijfeld niet...ik heb wel een nobele poging ondernomen.
Het is in ieder geval een hele mooie leerschool geweest, op vele vlakken.
Hoe de juridische belangen van een vereniging te vertegenwoordigen, hoe te bewegen binnen het ‘ambtelijke’ netwerk, welke verschillende belangen er binnen een vereniging zijn en wat het is om met de club op het acht uur journaal te verschijnen.

Het zijn die momenten die zorgen voor een grote lach op het gezicht. Wat hebben we mooie dingen gedaan.
De voormalige en huidige bestuursleden wil ik hierbij enorm bedanken voor hun geduld, tijd en samenwerking.
Ik kan niet genoeg benadrukken hoe ik de afgelopen tijd heb gewaardeerd.

Dank jullie wel voor alles en “keep up the good work”.
We hebben mooie dingen opgebouwd en bereikt. Van kunstgrasveld, nieuwe kleedkamers, aanbouw, geïsoleerd dak, nieuwe pui tot beregeningsinstallatie.

Tegelijkertijd staan er ook nog fraaie uitdagingen te wachten. De renovatie van de oude kleedkamers, sanitair en scheidsrechterskamer, vernieuwen van kantine...enfin leuke ontwikkelingen waarvan ik nu al uitkijk naar het eindresultaat. Veel succes en wijsheid in de route naar de toekomst toe en bij te nemen besluiten. Ik kan alleen maar hopen dat het verenigingsleven en al zijn leden gezond uit deze bijzondere tijd komen. Bewegen en sporten schijnt hier best belangrijk bij te zijn, zodoende hoop ik oprecht om u snel weer te zien in de om het veld van onze lokale VV.

Normaliter had ik afgelopen november formeel afgezwaaid als voorzitter, door de huidige maatregelen is dit uitgesteld. Wel heb ik mijn taken reeds overgedragen bij het bestuur.
Met trots leg ik de voorzittershamer nu terug op tafel. Na de afgelopen jaren is het tijd voor nieuw elan.
Mocht u interesse hebben, het zal u niet teleurstellen en ik praat u met genoegen bij.

Jaco Hoekman